قوانین و مقررات

ارسال سفارش

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در فروشگاه پارت ایران به وسیله ارسال کد سفارش بر اساس رسید خرید که در قسمت سفارشهای من قابل مشاهده است در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. پارت ایران همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
کلیه سفارشات در تمامی استان ها و شهر ها از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ارسال می گردد.

هزینه ارسال

روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
فروشگاه پارت ایران به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد. تحویل سفارش‌هایی که تا ساعت 14 روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، تا 24 ساعت کاری در تهران و سایر مراکز استان ها و 48 ساعت در دیگر شهرهای استان ها انجام می پذیرد و سفارش‌هایی که بعد از ساعت 14 و یا روزهای پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش تحویل انجام خواهد گردید.

برگه تحویل کالا

برگه تحویل کالا در واقع سندی است که مامور پست به هنگام تحویل کالا به شما در اختیارتان خواهد گذاشت، فروشگاه پارت ایران فرض می کند که شما با امضای این برگه از شرایط و ضوابط پذیرش کالا و بازگرداندن آن مطلع هستید، بر این اساس از شما انتظار می رود که پیش از پذیرش و تحویل سفارش خود کالای ارسالی را به طور کامل و درست بررسی کنید و از تطابق اطلاعات روی جعبه با کالایی که در سایت ثبت کرده اید اطمینان حاصل نمایید.